اگه یه سیم کارت رند میخوای و نمیدونی از کجا بگیری که قیمت مناسبی داشته باشه تا انتهای این مطلب باهام همراه باش تا بهت بگم

امروزه کم نیستند فروشگاه های آنلاین یا حضوری فروش سیمکارت در شهرهای مختلف ایران؛ از فروش سیمکارت توسط ممد پسر همسایه تون بگیر تا اون فروشگاه سیمکارت حرفه ای که همه مدل سیمکارت رند با شماره های خفن داره حالا سوال اینجاست که از کجا خرید کنم که هم معتبر باشه و هم قیمت مناسبی داشته باشه؟

سیم کارت رند با قیمت مناسب هنوز هم پیدا میشه

جاهای زیادی برای خرید سیمکارت هست ولی این خیلی مهمه که از یه جای معتبر بگیری که قیمت 2 برابر بهت نگن یا اینکه بازار سیاه برای خودشون برپا نکرده باشند

هنوز هم هستن فروشگاه هایی مثل این سایت که در حال فروش سیمکارت های رند به صرفه با شماره های واقعا به یادماندنی هستند ؛ جایی که واسطه گری وجود نداره و این باعث شده قیمت ها نسبت به کلان شهر ها خیلی مناسب تر باشه.

در حال حاضر بهترین جا برای خرید سیم کارت رند با قیمت مناسب کجاست؟

فکر کنید و با حوصله انتخاب کنید 

معمولا وقتی به صورت حضوری میرید مراکز فروش سیمکارت کلا مغز ادم هنگ میکنه و از اون همه سر وصدا و شلوغی ادم فکرش پریشون میشه.

روی در و دیوار پره از شماره های مختلف با قیمت های عجیب غریب که ادم رو کلا سردرگم میکنه اخه تو این وضعیت مگه میشه سیمکارت انتخاب کرد؟

-من که نمیتونم.

حالا راهکار چیه؟ 

پیشنهاد من اینه که یه جای معتبر مثل رند 24 پیدا کنید و داخل سایت یا پیج اینستاگرامش لیست سیمکارت ها رو مشاهده و با خیال اسوده اون سیمکارتی که دنبالشی رو انتخاب کنی

 

خواهشا سیمکارت های دوزاری و درِ پیت نگیرید

اخه چرا مردم اینجوری سیمکارت میگیرند؟

اینجوریه که طرف میره باجه فروش سیمکارت و میگه: اقا یه سیمکارت میخوام لطفا ارزون ترین شو بهم بدین. شمارش اصلا واسم مهم نیست!

و نتیجه این مکالمه میشه یه سیمکارت به شماره @14#$268%0996 :) این چه شماره ایه خدا وکیلی

بعدش هم خوشحال سیمکارتشو میزاره رو موبایل و استفاده میکنه 

یه بار اشتباهی با اون زنگ میزنه به دوستش یه بار اشتباهی با اون پیام میده به رفیقش و اینجوری میشه که همه این شماره عجیب غریبش رو save میکنند: 

محمد 1

محمد همراه اول

محمد خط جدید 

بعد یه مدت طرف از شماره عتیقه اش حالش بهم میخوره و میگه کاشکی یه شماره خوب گرفته بودم لااقل 

الان همه همین شمارمو سیو دارن دیگه عوض کردن خط هم مصیبتی هست برای خودش

 

از اعتبار طرف مقابل یا فروشنده مطمئن بشید

مطمئنا دوست ندارید پولتون رو دور بریزید و از خریدتون پشیمون بشید. کافیه یکم سهل انگاری کنید تا دچار دردسر بشید اتفاقاتی از قبیل :

  • پولو واریز کردم ولی سیمکارت برام ارسال نشد (سرم کلاه رفت)
  • بعد از خرید فهمیدم چقدر گرون تر از بقیه جاها بهم فروختن!
  • سیمکارت خریداری شده صفر نبود و افراد زیادی مزاحمت تلفنی ایجاد میکنند
  • بعد از پرداخت مبلغ ، دیگه فروشنده جوابی به سوالاتم نمیده و اصلا پشتیبانی ندارن 

رند24 یکی از فروشگاه هایی هست که هم دارای فروشگاه فیزیکی و حضوری و هم دارای فروشگاه آنلاین هست 

سایت این فروشگاه دارای مجوز و نماد اعتماد هست و براحتی میتونید از سایت سیمکارت مورد نظر خودتون رو خریداری کنید، مبلغ رو انلاین پرداخت کنید و درب منزل کارت فعالسازی سیمکارت رو دریافت کنید. به همین راحتی:)

کارت فعالسازی سیمکارت چیه؟