انتخاب یک متن عالی برای تبریک عید نوروز یکی از مهم ترین کارهایی هست که باید قبل از عید انجام بدیم تا بتونیم به موقع این پیام تبریک رو به صورت عکس و متن برای بقیه ارسال کنیم.

این پایین متن های زیبا برای تبریک عید نوروز 1403 برای شما اماده شده است.

این متن ها و جملات رسمی و عاشقانه را می توانید برای عشق، همکار، دوست و آشنایان بفرستید و نوروز را تبریک بگویید

اگر قراره برای چند نفر پیام تبریک بفرسید، پیشنهاد مجله میکس مگ اینه که چند متن متفاوت برای تبریک عید نوروز انتخاب کنید تا دیگه همه پیام ها یه مدل و تکراری ارسال نکنید. 

پیام تبریک عید نوروز 1403

حافظ گشوده ام، و چه زیباست فال تو

حتما قشنگ می شود امسال حال تو

با آن زبان فاخر و ایرانی اصیل

فرخنده باد روز و شب و ماه و سال تو

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●

و انتهای این قصه‌ی سرد و سفید

همیشه سبز خواهد بود

تا رسیدن سال نو، تنها یک سلام خورشید باقیست

هزاران تبریک باد

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●

پیام نوروز این است دوست داشته باشید و زندگی کنید، زمان همیشه از آن شما نیست...

سال نو مبارک باد

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●

سال نو رسید

 در سال جدید

از خداوند متعال

سلامتی، سعادت، سربلندی

سرزندگی و سبزی را برای شما خواستارم

هر پایان، نوید بخش شروعی دیگر است

این بار، با ایمان و شجاعت، آغازگر بهترین باش

عید نوروز پیشاپیش بر شما مبارک باد

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●

بهار شوق‌انگیز بر قامت سبز وجودتان

شکوفه باران باد

لبتان پر خنده

قلبتان از مهر آکنده

دولتتان پاینده

و نوروزتان فرخنده باد

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●

تنها خداست که می‌داند بهترین در زندگی چگونه معنا می‌شود؛ در سال نو آن بهترین را برایتان آرزو می‌کنم

نوروز مبارک باد

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●

دو قدم مانده به خندیدن برگ

یک نفس مانده به ذوق گل سرخ

چشم در چشم بهاری دیگر

تحفه‌ای یافت نکردم که کنم هدیه‌تان

یک سبد عاطفه دارم

همه ارزانی‌تان

عید نوروز بر شما مبارک باد

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●

در سال جدید، فراموش نکن که از سال‌های گذشته‌ات تشکر کنی

زیرا همه آن سال‌ها باعث شدند به چیزی که الان هستی، برسی

بدون وجود پله‌های گذشته، هرگز نمی‌توانستی به آینده برسی

سال نو مبارک باد

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●

با خوبی‌ها و بدی‌ها، هر آنچه که بود

برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد، برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی دیگر گذشت

روزهایتان بهاری و بهارتان جاودانه باد

بهار یک نقطه دارد نقطه آغاز بهار زندگی‌تان بی انتها باد

عید نوروز بر شما مبارک باد

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●

امیدوارم سال نو، سال خوش اقبالی، موفقیت و سرشار از عشق باشد برای شما

سال نو بر شما و عزیزانتان مبارک باد

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●

آرزو می‌کنم …

هر آن چه در این لحظه‌ها
از دلتان می‌گذرد
به نسیم لطافتِ خداوند
بر شما روا گردد …
نوروزتان پیروز، هر روزتان نوروز

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●

پروردگارا در این ساعات ابتدای سال

به خواب عزیزانم آرامش

به بیداریشان آسایش

به زندگیشان عافیت

به عمرشان عزت

به رزقشان برکت

و به وجودشان صحت عطا بفرما

سال نو مبارک

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●

دلت شاد و لبت خندان بماند

برایت عمرجاویدان بماند
خدارا میدهم سوگند برعشق
هرآن خواهی برایت آن بماند
بپایت ثروتی افزون بریزد
که چشم دشمنت حیران بماند
تنت سالم سرایت سبز باشد
برایت زندگی آسان بماند
تمام فصل سالت عید باشد
چراغ خانه ات تابان بماند

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●

نوروز ، یادگار ماندگار یاران دیروز این دیار

و پاسداشت پاکی ها ، نیکی ها و پهلوانی ها بر همه ایرانیان نیکوسرشت خجسته باد . . .

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●

مژده ای دل که دگرباره بهار آمده است

خوش خرامیده و با حسن و وقار آمده است

به تو ای باد صبا می دهمت پیغامی

این پیامی است که از دوست به یار آمده است

شاد باشید در این عید و در این سال جدید

آرزویی است که از دوست به یار آمده است

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●

بنام خدای بهار آفرین / بهار آفرین را هزار آفرین

به جمشید و آیین پاکش درود / که نوروز از او مانده در یاد بود
نوروزتان مبارک

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●

نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد!

عید می آید و اجناس گران خواهد شد!

همسرت چند ورق لیست به تو خواهد داد!
کل اعضای وجودت نگران خواهد شد!

میزنی ساز مخالف دو سه روزی اما!
عاقبت هرچه او گفت همان خواهد شد!

پول را به علف خرس یکی می‌دادند!
فکر کردید که منطق سرشان خواهد شد!

کل عیدی و حقوقت به شبی خواهد رفت!
بر سر جیب بغل فاتحه باید خواند!

تبریک عید نوروز

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●

عطر نرگس، رقص باد

نغمه شوق پرستوهاى شاد
خلوت گرم کبوترهای مست
نرم نرمک می‌رسد اینک بهار
خوش بحال روزگار…
با آرزوی سالی سرشار از سلامتی و موفقیت
پیشاپیش سال نو برشما و خانواده محترم مبارک

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●

با خوبی‌ها و بدی‌ها، هرآنچه که بود؛

برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد،
برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد،
سالی دیگر گذشت روزهایت بهاری و بهارت جاودانه باد…

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●

سال و مال و فال و حال و

اصل و نسل و بخت و تخت

بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام

سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش

اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام

سال نو مبارک

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●

هفت سین دلت را آنگونه بچین

که نه یک سال ، بلکه عمری را

زیبا به پایان برسانی

سلامتی را بگذار در بالاترین نقطه دلت

که هیچ چیز برتر از آن نیست

سعادت را از خدا بخواه

که او با لطف و کرمش به تو خواهد بخشید

سربلندی را در دلت جای ده

که بزرگت خواهد کرد !

ساده لبخند بزن و ساده زندگی کن

نوروز مبارک

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●

تبریک سال نو به دوست

سال جدید، ماجراهای جدید با بهترین دوستم. سال نو مبارک

در یک سال فوق العاده، از دوستی عالی با تو سپاسگزارم، به سلامتی برای لحظات خاطره انگیز

این هم یک سال دیگر برای خاطره سازی با تو، دوست عزیز من. سال نو مبارک

دوستان خانواده‌ای هستند که ما برای خود انتخاب می‌کنیم. به سلامتی یک سال

آرزوی سالی پر از خیر و برکت برای تو دارم. سال نو مبارک

تو لایق بهترین‌ها هستی، باشد که همه آرزوهای شما در سال جدید محقق شوند!

به سلامتی برای یک سال جدید، شروع‌های جدید و دوستی‌های قوی‌تر

من از حمایت و محبت تو در این سال بسیار سپاسگزارم. عید نوروز مبارک

نوروز یادگار ماندگار یاران دیروز این دیار و پاسداشت پاکی‌ها، نیکی‌ها و پهلوانی‌ها بر همه ایرانیان نیکوسرشت

تبریک عید نوروز عاشقانه ۱۴۰۲

دلت آبی تر از دریا عزیزم

به کامت گردش دنیا عزیزم

الهی همیشه چون گل بخندى

بهارانت خوش و زیبا عزیزم

عیدت مبارک

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●

سال نو مبارک عشق من

سال جدید فرصتی دوباره

برای ساختن خاطرات شیرین

و لحظه های زیبای من و توست…

جالب‌ترین پیام تبریک عید نوروز

حافظ گشوده ام، و چه زیباست فال تو

حتما قشنگ می شود امسال حال تو

با آن زبان فاخر و ایرانی اصیل

فرخنده باد روز و شب و ماه و سال تو

●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬▬●

هفت سین دلت را آنگونه بچین

که نه یک سال ، بلکه عمری را

زیبا به پایان برسانی

سلامتی را بگذار در بالاترین نقطه دلت

که هیچ چیز برتر از آن نیست

سعادت را از خدا بخواه

که او با لطف و کرمش به تو خواهد بخشید

سربلندی را در دلت جای ده

که بزرگت خواهد کرد !

ساده لبخند بزن و ساده زندگی کن

نوروز مبارک

نقل قول‌های معروف برای پیام تبریک عید نوروز

«هر سال لحظات به یاد ماندنی را برایت رقم بزند. برای شما سالی پر از شادی و آرامش آرزو می‌کنم!»

  • آرزو می‌کنیم که سال جدید برای شما عشق، آرامش و شادی به همراه داشته باشد. عید نوروز مبارک
  • سال نو بر شما و خانواده‌تان مبارک باد! امیدوارم امسال گرمای عشق و محبت در زندگی شما به ارمغان آید.
  • برای شما و عزیزانتان سالی پر از شادی، موفقیت و برکت آرزومندم. باشد که امسال سال شما باشد
  • روز سال نو اولین صفحه یک کتاب خالی است: یک داستان خارق العاده بنویس!
  • باشد که امسال شادی‌های جدید، اهداف جدید، دستاوردهای جدید و الهامات جدید زیادی به زندگی شما بیاورد. با آرزوی سالی سرشار از شادی.
  • امیدوارم این سال جدید بهترین سال زندگی شما باشد. باشد که همه آرزوهای شما برآورده شوند و تمام رویاهایتان محقق شوند. سال نو مبارک
  • باشد که 12 ماه سال نو برای شما پر از دستاوردهای جدید باشد. باشد که روزهای پر از شادی ابدی برای شما و خانواده‌تان باشد. سال نو مبارک
  • می‌دانستم که به خاطر تو می‌توانم از هر چیزی که امسال با آن روبرو شدم، عبور کنم. از دوستی شگفت انگیز شما متشکرم. سال نو مبارک
  • فردا، اولین صفحه خالی یک کتاب 365 صفحه‌ای است. یک چیز خوب بنویس! عید نوروز مبارک
  • مهربانی، مهربانی، مهربانی. من می‌خواهم دعای سال نو بکنم، من برای شجاعت دعا می‌کنم. عید نوروز مبارک
  • آینده متعلق به کسانی است که به زیبایی رویاهای خود ایمان دارند. عید نوروز مبارک
  • کلمات سال گذشته متعلق به زبان پارسال است و کلمات سال آینده منتظر صدای دیگری است. عید نوروز مبارک
  • یک آدم خوش بین تا نیمه شب بیدار می‌ماند تا سال نو را ببیند. یک بدبین بیدار می‌ماند تا مطمئن شود که سال قدیم خواهد رفت. عید نوروز مبارک
  • به سلامتی برای سال جدید و فرصتی دیگر برای ما تا آن را درست پیش ببریم. عید نوروز مبارک
  • از دیروز بیاموز، برای امروز زندگی کن، به فردا امیدوار باش. عید نوروز مبارک
  • همه ما هر سال یک فرد متفاوت هستیم. فکر نمی‌کنم در تمام زندگی‌مان یک فرد همیشگی باشیم. عید نوروز مبارک
  • من برای سال جدید تصمیم نمی‌گیرم بلکه چیزها را تجسم و برنامه ‌ریزی می‌کنم
  • همه رویاهای ما می‌توانند محقق شوند، اگر ما شجاعت دنبال کردن آنها را داشته باشیم
  • زندگی یک فرصت است. از آن استفاده کن. زندگی زیبایی است، آن را تحسین ‌کن. زندگی یک رویاست، آن را محقق کن!
  • سرنوشت ما در ستارگان نیست بلکه در خودمان است
  • مهم نیست گذشته چقدر سخت باشد، همیشه می‌توانید دوباره شروع کنید. عید نوروز مبارک

متن کوتاه تبریک سال نو

  • باشد که صمیمیت عزیزان، خانواده و دوستان، قلب شما را سرشار از شادی کند. سال نو مبارک
  • باز کن پنجره را که بهاران آمد / که شکفته گل سرخ، به گلستان آمد. نوروز باستانی مبارک
  • با آرزوی سلامتی، ثروت و برکت بی‌پایان در سال جدید سال نو مبارک
  • و انتهای این قصه‌ی سرد و سفید همیشه سبز خواهد بود… سال نو مبارک
  • آینده داستان شماست که باید بنویسید، سال آینده را به بهترین سال خود تبدیل کن
  • تا رسیدن سال نو ، تنها یک سلام خورشید باقی ست . . . سال نو مبارک
  • روز سال نو اولین صفحه یک کتاب خالی است؛ یک داستان خارق‌العاده بنویس!
  • باشد که تمام رویاهای تو در سال جدید برآورده شود. عید نوروز مبارک
  • بوی بهار در ثانیه‌ها پیچیده است و این نشانه‌ی فصلی تازه است. نوروز مبارک

پیام برای تبریک عید نوروز برای زوج‌ها

  • هر سال با تو بهترین سال است، به سلامتی همدیگر!
  • هر چه سال جدیدی در انتظار تو باشد، ما با هم در آن خواهیم بود. سال نو بر عشق زندگی من مبارک
  • بهترین کاری که امسال کردم این بود که عاشقت شدم.
  • هر چه سال جدید به ارمغان بیاورد، می‌دانم که در کنار تو به اهدافم خواهم رسید. سال نو بر عشق همیشگی من مبارک
  • به سلامتی برای یک سال دیگر با هم بودن برای همیشه!
  • امروز بیشتر از دیروز دوستت دارم و فردا بیشتر از امروز دوستت خواهم داشت. سال نو مبارک، عشق من
  • من مشتاقانه منتظر صبح بعد از عید سال نو هستم که در کنار تو از خواب بیدار شوم! سال نو مبارک
  • اگر سه آرزو داشتم، آرزو می‌کنم همیشه با تو باشم، همیشه دوستت داشته باشم و همیشه قلبت پر از شادی باشد. سال نو مبارک
  • آرزو می‌کنم سال‌های بیشتری را با تو سپری کنم. سال نو مبارک عشقم
  • من امروز تو را بیشتر از سال‌های گذشته دوست دارم، سال نو
  • از خدا بخواهیم که دل ما را سرشار از عشق و محبت نسبت به یکدیگر کند. سال نو مبارک عزیزم!
  • سال نو مبارک! بیا بخوریم، بنوشیم و شاد کنیم، عشق من!
  • من برای سال جدید بسیار هیجان زده هستم زیرا زندگی جدید با تو را تصور می‌کنم.

تبریک سال نو به عشقم

  • بهار می‌تواند نام تو باشد وقتی که در همهمه سبز دلم دوستت دارم‌هایت شکوفه می‌زنند. عشق جانم عیدت مبارک
  • تو خواستنی‌ترین رخداد تمام عمر منی … عیدت مبارک عشقم
  • نوروز به پا خاسته است و سور و شور برپا شده است. بشارت باد بر شما که خرمترین روز سال به استقبال‌تان می‌آید. شادی و سعادت جهان آن شما که از هر دو جهان خوشدلی شما را خواهانم. بختتان پیروز و نوروزتان مبارک
  • یک سلام قشنگ تقدیم به کسی که نامش در بهار من، یادش در اندیشه من، محبتش در قلب من و دیدارش آرزوی من است … عیدت مبارک عشقم.
  • بهار ثانیه به ثانیه می‌آید …! اینجا کسی هست که به اندازه تمام شکوفه‌های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد … سال نو مبارک عشقم
  • چه عجیب … امسال نوروز با تو برایم رنگ و بوی دیگری دارد. عشق من نوروزت مبارک …
  • به چشمانت که نگاه می‌کنم، تمام زندگی و آینده‌ام را درون آن‌ها می‌بینم، رویای من بودن تا ابد کنار توست. سال نو مبارک بهترینم